reklama

Sťažnosť na revízorov Dopravného Podniku Bratislava

Sťažnosť na revízorov Dopravného Podniku Bratislava, ktorí mne a môjmu priateľovi neoprávnene udelili pokutu vo výške 80 eur.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

 
S priateľom sme dňa 7.1.2011 čakali na zastávke na Matejkova na autobus číslo 32, o 7:50 ráno. Nstúpili sme s ťažkou batožinou, keďže môj priateľ a ja žijeme v zahraničí, navštívili sme Bratislavu ako turisti. Po nástupe do autobusu sme ukladali batožinu na miesto, aby sa neprevrhla a náhodou nezranila cestujúcich, či nás. Ja som sa posadila, keďže cestovné lístky mal môj priateľ. Autobus sa pohol, môj priateľ bol na ceste označiť lístky potom, ako sme bezpečne uložili batožinu. Do cesty sa mu všaky postavil vysoký muž, s neoholenou tvárou a zabránil mu označiť lístky. Tento pán bol očividne revízor, i keď sa nepreukázal žiadnym dokladom. Pán tvrdil, že sme sa "pokúsili okradnúť dopravný podnik", a "mali sme si jednou rukou označiť lístky, a v druhej držať batožinu", čo je samozrejme pri dvoch 20 kilových kufroch nemysliteľné.
 
K tomuto pánovi sa pridali dvaja ďalší revízori, jeden z nich, muž v čiernej vetrovke s oholenou hlavou, mal rasistické a výsmešné poznámky na adresu môjho zahraničného priateľa, s ktorým odmietol diskutovať, keďže podľa neho by každý turista mal ovládať slovenskú reč. Ja som samozrejme s pánmi začala výmenu názorov nad touto do očí bijúcou hrubosťou a zneužitím právomoci verejných činiteľov. Omdietli sme im vydať naše pasy, keďže títo páni pôsobili veľmi nedôveryhodne, vulgárne a odstrašujúco. 

Ponáhľali sme sa na vlak do Viedne, a tak nám neostávalo nič iné, ako pokutu zaplatiť. Obaja sme tímto prístupom hlboko znechutení. Revízori by mali byť slušní a zodpovední pracovníci, ktorí neprenasledujú poriadnych občanov a turistov. Títo páni si skrátka naplánovali udeliť nám pokutu ešte predtým, ako sme vôbec do autobusu nastúpili, inak by sa daný revízor nepostavil môjmu priateľovi do cesty a takto mu nezabránil v označení cestovného lístku. Zdôrazňujem, že omeškanie označenia lístku by bolo menej ako jednominútové.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S takýmto prístupom som sa ešte nikde, okrem bratislavského autobusu nestretla. Nielen finančná strata, ale aj hrubosť revízorov sa ma hlboko dotkla, nehovoriac o mojom priateľovi, pre ktorého návšteva Bratislavy bola pravdepodobne jeho posledná. Čo ma taktiež nepotešilo bola reakcia spolucestujúcich, ktorí sa od danej situácie úplne dištancovali.
 
Druhá vec je, že keby nebolo mňa, revízori by ani neboli schopní sa s mojim priateľom dohodnúť, keďže neovládajú ani len základy angličtiny, čo je podľa môjho názoru v hlavnom meste Slovenskej Republiky prekvapujúce.
 
Tento incident ma mrzí aj preto, lebo títo páni robia veľmi negatívnu reklamu Bratislave vo svete. Preto Vás nalihavo prosím o prešetrenie tejto záležitosti, v záujme všetkých cestujúcich BDP, či už slovenských alebo zahraničných.
 
Taktiež žiadam o vrátenie neoprávnenej pokuty vo výške 80 eur, aj keď ospravedlnenie pánov revízorov mne a môjmu priateľovi, už asi nedostanem.
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S pozdravom,
M.Tomaníková 

Dňa 13.1.2011, Alexandria, Egypt


P.S. pre čiteteľov: Samozrejme, žiadne prešetrenie tejto nechutnej záležitosti sa nekonalo, keďže BDP vybavuje sťažnosti len do dvoch týždňov od danej udalosti. No a samozrejme, kým taká sťažnosť dorazí z Egypta, uplynie najmenej mesiac. Elektronickú formu mojej sťažnosti BDP odmietol akceptovať.

miroslava tomaníková

miroslava tomaníková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu